Nov 16, 2011

kantoi sudaa =='



hello kalian semua(;
di petang yang indah ni,saya nk share satu kisah sedih;'(
ok,the story begin like this..

najeehanenekEMAK


angah,mane kasut angah?

kasut ape??

ala,kasut hitam angah tu..

nenek cari x jumpe pon

dalam hati aku dah dupdapdudap

err,nek,kasut tu dah hilang

nenek datang kat aku

hilang?hilang kat mane ngah??

aku daa tebangak tatau nk explain ape = ='

aaaa,hilang kat sekolaa laa nek

habes tu angah pegi sekola pakai kasut ape?

pakai sportshoes

tetibe ade satu suara dari atas

APE NGAH?KASUT SEKOLAH HILANG?

dalam hati aku,

lalalalala,mak da tau

aku tgk muke nenek..

alaa,da kantoi da nek:(

mane laa nenek tau mak kau dengar dari atas

nenek buat muke x bersalah-,-"


and sekarang aku masih mencari ALASAN paling kukuh
untuk menghadapi keputusan mahkamah x rasmi
hahaha,ok itu je nak share+_____+ BYE(;

No comments:

Post a Comment